keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Tytöillä ollut kuumetta ja ihmeellisiä oireita pitkän aikaan. A kuumeilluit n. kolmen yön välein ja pitkään kestänyttä flunssaa yli kuukauden. S kävi A:n kanssa yksityisellä kun ei koskaan päästy terkkarille. A:lla oli keuhkoissa tulehdus ja korvatulehdus jota se ei ole valittanut ollenkaan! Saatin sit tytölle antibiotit ja ventolinea keuhkoille. Mullakin alkoi flunssa ja tänään töissä päässä kohisi ja joka paikkaa särki. Onneks mulla oli lyhyt päivä ja tytöt oli kotona niin mentiin sit yhdessä päikkäreille. Otin särkylääkkeet ja oireet hävis. Ada nukkui liian vähän (1,5h) kun oli heti niin kiukkunen kun heräs. Elin nukkui 2,h vaikka me metelöitiin. Mulle tuo puolitoista tuntia riitti. :) 

Silloin kun tytöt oli vielä pikkuvauvoja äiti osti niille mekot jotka ajatteli mun siskon YO-juhliin. Nyt sitten ne YO-juhlat on lauantaina ja mekotkin on sopivat!
Mahoton nenänkaivaja tuo E
Lauantaina sit juhlitaan. Mä laitan saman mekon mikä mulla oli tyttöjen 1v synttäreillä. Tukkaa en osaa laittaa ollenkaan :/ Aivan hävettää kun en osaa!

Nyt alkuillasta tuli takas se jyskytys ja inhottava olo mutta onneksi särkylääkkeet auttaa!

Illalla kun äiti oli täällä niin kävi vähän hassusti. Mummu on mulle velkaa ja kysyin sit äitiltä että onko se maksanut äitille niitä rahoja. Äiti sit sanoi ettää mummu oli laittanut rahat kuoreen meidän pöydälle jossa oli päällä viesti että "Kiitos kakusta oli maukasta" (olin leiponut kakun mummulle tilauksesta). Kuoren sisällä oli rahaa ja mä luulin että se oli vaan ottanut jonkun kuoren ja kirjoittanut kiitokset. Yleensä mummu maksaa tilille. No mä olin tietenkin vienyt sen kuoren roskiin viime viikolla!! No mä menin sit ettimään sitä kun äiti oli meillä ja lehtiroskis ihan täynnä. JES! No mä pengoin ja pengoin. Heitin lehtiä maahan ja puolessa välissä tuli postia jossa mun nimi ja eka kuori minkä nostin meidän pinkasta niin oli se mummun antama kuori jonka sisällä rahaa! Vitsit että olin onnellinen!

2 kommenttia:

  1. oi onneks löyty rahat :DD Ja hei, aivan ihanat nuo tyttöjen mekot <3 Kyllä kelpaa juhlia. :)

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyl välillä ihan mahoton lahopää:D <3 Joskus sun lompakko löytyy käytävältä tai sun puhelin soi siellä:D

    VastaaPoista