perjantai 31. toukokuuta 2013

S vei tytöt aamulla hoitoon että sain nukuttua kymmeneen. Aamulla olo oli kuumeinen ja menin suihkuun. Nyt on ollu 2vrk kuumetta, tukkosuutta ja hirveä yskä että meinaa keuhkot tulla pihalle. Hain tytöt lounaan jälkeen kotia nukkumaan että saavat nukkua rauhassa ja niin pitkään kun nukuttaa. Päiväkodissa unet jää aina lyhyiksi ja sit illalla ollaan ihan kamalalla tuulella. Nyt ne nukkuu ja mä sain viikattua kolme koneellista puhdasta pyykkiä. Tuli muuten todettua että vesimeloni ei lähde pesussa ja nyt vesimelonilla kyllästetyt vaatteet on vanish liossa. Toivottavasti lähtee puhtaaksi. 

 Tiputin joku aika mun puhelimen maahan ja näyttö meni ihan säröiksi. S tilas Kiinasta uuden näytön ja vaihtoi sen ja samalla rikkoi mun Samsung S 2.. Nyt mulla on joku kivikautinen Nokia simpukka, huoh. En tiedä miten tehdään että saan uuden. Kotivakuutuksen omavastuukin on 200e. Muutenkin nyt on rahat tiukilla kun rahaa tullut viimeksi alkukuusta ja seuraavaksi kesäkuun lopussa. Nyt oon vielä töissä vaan 75% ja ei tuli viikonloppu lisiä niin tulee huonosti palkkaa.. 

Huomenna on Siskon juhlat ja vaate on tiedossa mutta mulla ei ole mitään kenkiä. Enkä osaa laittaa tukkaa mitenkään!

Tässä mekko ja tukan on laittanut mun sisko
Kuva tyttöjen 1v synttäreiltä


Uusia kuvia ei ole kameralla ja puhelimen kuvia en saa ulos kun meidän muistikortti adapteri on hukassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti