perjantai 1. marraskuuta 2013

Hei! Pitkästä aikaa kirjoittelen. Haluan kirjoitella että aikojen päästä on kiva lukea näitä! Meille kuuluu ihan kohtalaista. Koulu on erittäin raskasta ja paljon tehtävää! Koulupäivät menee kivasti ja tytöt viihtyy hoidossa. 


Molemmat tytöt on kesän jälkeen oppinut puhumaan ihan hirveesti ja lähiviikkoina on alkanut tulemaan neljän sanan kokonaisia lauseita. Sanoja tulee molemmilla kielillä. "Tädi ottaa vauva mukaan", "mamma ottaa hand pois" (kun ovat itse riisuneet paidat mulla hihoja ei ole saanut pois). Toi Tädi=minä pitäis saada pois. Tytöt osaa molemmat sanoa minä mutta ei osaa käyttää. Tädi sana on ollut ihan ekoista sanoista asti ja kovin juurtunut puheeseen. Ja se että eri kielien sanoja sekoitetaan reilusti. Ehkä se muuttuu kasvaessa.


Haluisin niin tehdä muutamia työvuoroja silloin tällöin että sais vähän rahaa, mutta töitä ei oikein ole. Pakko käydä ilmoittamassa joka paikkaan mistä vois saada edes jotain töitä. 

Nyt ennen joulua on ihan hirveesti kouluhommia, onneks kaikki palautettavat tehtävät olen jo tehnyt :) Vielä muutama vaikea koe jäljellä.

Päivät menee ruokaa laittaessa ja pyykkiä pestessä. Ei oikein ehditä tekemään mitään kivaa.

Odotan joulua ehkä hivenen enemmän kuin viime vuosina ja olen saanut lahjojakin jo ostettua. Tytöille olen aloittanut tekemään omaa joulukalenteria johon ostan kivoja ja tarpeellisia pieniä juttuja ja muutamia herkkuja :) En vielä noin pienille halua suklaakalenteria.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti